Tuesday 3 May 2016

I NEED & MISS HIM SO DAMN MUCH!... TAPI...






Doa sering ku angkat mencari peluang utk bertemuNya

Tapi seringkali aku leka dalam lena

Bukan kerana Dia tak cinta

Tapi membuktikan lemahnya tekadku untuk mendekatiNya

Moga doa terus menjadi penguatku! Insyallah.

Ya Allah istiqamahkan tahajjudku!

By -HR -


.
LET ME SHARE SOME TAHAJJUD QUOTE THAT I LOVE SO MUCH #inspiration





kadang-kadang aku sangsi dgn diri aku sendiri..dan aku pasti mcm tu jgk sesetgh dr kita kan (ye kot ke ak sorg je??)

Isn't? aku punya desire byk sgt tp ..... (fhm2 lah kan..ngee ><)
So maybe He take me tak serius la kan nak something tu? 

But sometime ada jugak terfikir 
"adakah aku perform sebab nak something?" 
see!! bijak punya syetan dia hasut aku..><.. lastly aku xbuat apa2.. 

padahal aku jugak yang rugi..kan???
so what should I do????

fikir
fikir
fikir
and alhamdulillah!!
so now aku fikir buat je dulu, the rest Dia yang nilai..
lama-lama bila dah rasa halawatul tahajjud tu insyallah otometik la kan ikhlas tu hadir..amin insyaallah!

jum sesame reramai doa moga kita sentiasa buat yg terbaik..kdg2 impian kita makbul pun bukan hanya sebab kita yg doa tp org2 sekeliling kita jgk...

apalagi jum submit!



.last celoteh aku.
Sebenarnya terdetik hal ni sebab tersentap dgn satu citer wali yg atuk citer (atuk baru balik dr kelas belajar kitab dia ms tu)

"the one who love Him sikit je tidur tau"...  "byk masa dgn Dia samada rohani & jasmani"

ouch tapi aku ??? serius aku kata aku sayang giler dgn tidur aku
sampai satu tahap aku fikir xnak aku kawin sebab mesti kena bangun awl pastu dah xleh tidur lps tu...pastu mesti mertua bising..hahaha
husna senget!!
Kdg2 fening fikir perangai sndr..hikhik

tp tu la kata cinta Dia  sampai mati tapi time tidur lupa cinta tu....

so mmg sentap!! ngee... so mungkin sentapan kat hati tu jentikan dari Dia supaya ubah2 la kalau kau nak Aku bagi apa yg kau nak....  apa yg aku nak?? byk...  meliputi dunia akhirat!! tamak giler kan??

ye aku tamak!  
 

real last ni
bye Assalamualaikum!

.
http://goo.gl/5tGBR1
Promo Mei !!!

No comments:

Post a Comment

Iklan