Saturday 6 June 2015

Kenali aku seorang hamba Dia!!

Jum kenal-kenal menyambung ukhwah 

Seorang aku yang bercita-cita biasa...
Seorang aku penulis inspirasi...
Seorang aku yang komplek...
Seorang aku yang masih mencari apa yang harus dicari oleh insan bernama hamba...
Seorang aku si pengemis cinta Dia...


Bercita-cita untuk jadi penulis buat diri sendiri
menulis untuk muhasabah diri
menulis untuk refleksi diri
menulis untuk mencari diri
dan
menulis untuk mengemudi hidup mencari, meneroka, mendekati dan menyelami cinta Dia dalam larian dunia realiti menuju negeri abadi...selamanya....




Aku suka hujan!


Husna Rahman
FB: Husna Rahman
Sms/whataspp: 011-2557 9903
(strictly NO CALL)
Page: TIP SIHAT
Blog: kotakconteng.blogspot.com
Email: husnasukahijau@gmail.com
Instagram: husna.rahman
Shaklee Independent Distributor: ID 1185474
….
Servant of Him
Muhammad SAW's follower
A daughter
A sister
Student’s Law of Attraction-Neuroscience-Psychology-HumanResource
Businesswoman
Life-long learner
An inspirational

...===...


No comments:

Post a Comment

Iklan