Wednesday, 30 March 2016

5 JENIS BUAH UNTUK KULIT CANTIK

"Kajian di University of St. Andrews mendapati individu yang melebihkan pengambilan sayur dan buah kira-kira 3 saiz hidangan selama 6 minggu berturut-turut akan mempunyai penampilan kulit yang lebih cantik berbanding mereka yang tidak mengambilnya."

5 jenis buah yang membekalkan vitamin penting untuk kulit sihat dan cantik:
#1.Pisang
#2.Betik
#3.Oren
#4.Lemon
#5.Mangga

Kenapa buah?
Kerana buah kaya vitamin dan antioksidan untuk memperbaiki dan memperelokkan kulit dan kesihatan


Kenapa perlukan buah yang berlainan warna/ buah pelangi?
Kenapa perbezaan warna mengandungi perbezaan jenis vitamin dan nutrient penting untuk tubuh dan kesihatan
Semakin bervariasi warna buah dan sayur semakin banyak jenis vitamin yang diterima oleh tubuh.  its as simple as that kot.. bila-bila masa boleh apply tapi ada je sekatan kan?

tak sempat nak beli buah la
tak suka buah tu la..ni la .. ( I really dont like orange)
buah skrg mahal giler la
banyak sgt nak kena makan la

1001 sekatan kan.. tapi I ve an easy solution: Multivitamin Vitalea
#.mencukupkan 28 jenis nutrient yang diperlukan oleh tubuh dalam satu tablet
#.bersalut spirulina dan alfalfa sebab tablet Vitalea warna hijau.. macam sayur-sayuran yang dicompress jd tablet dah warna Vitalea ni sbnrnya..
#.of course 100% semulajadi


Husna Rahman, 011.2557.9903


No comments:

Post a Comment