Monday, 15 February 2016

ALFALFA: KACIP FATIMAH MODEN??!!

Ha'ah kacip fatimah moden..kenapa kau je yang nak dimodenkan??...amboi..."cip fatimah" pun nak moden jugak ye..kau jangan macam-macam.. moden-moden "cip timah" ni bagus plus berkhasiat lagi..




Husna jarang share pasal alfalfa sebab Husna sendiri pun tak konsisten. ..hehe.. 
3 hari ambik la sekali kdg2 je kalau rajin ambik la tiap hari

sebabnya **resdung dah tak menyerang lagi dah, rasa mcm dah cukup dgn Vita C kononnya..menyombong giler ngan alfalfa bila resdung dah ok..hahak..

Tapi hakikatnya alfalfa ni sangat penttng lagi2 untuk wanita.. tak kisah lah yang dah kawin ke yang belum kawin ke.. sebab alfalfa ni macmm kacip fatimah, ha'ah kacip fatimah moden youu..sangat power

tapi untuk yang kahwin memang sangat perlukan alfalfa ni..ye la  **untuk merapatkan "silaturahim" antara suami isteri... 



Untuk ibu yang menyusu boleh **bantu banyakkan susu badan, anak yang menyusu pun lebih puas hati kan?
Untuk yang nak **detok satu badan pun perlukan alfalfa ni untuk **kurus, **untuk kulit cantik mulus
Untuk yang nak **hilangkan keputihan jugak perlukan alfalfa ni sebab ia bersifat meneutralkan asid


Dan lagi byk khasiat untuk dirasai
Nak cuba jom tanya Husna
011.2557.9903
.
p/s: Pasni nak cuba konsisten lah.. yg rugi pun dr sendr jgk sbnrnya.. huhu
Okies Salam Sayang Husna Rahman, anything do contact me yay... 

No comments:

Post a Comment