Saturday, 9 January 2016

APA ITU VIVIX SHAKLEE? | KENAPA PERLU PILIH VIVIX? | KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE




VIVIX UNTUK KANSER | VIVIX UNTUK ALZHEIMER | VIVIX UNTUK STROKE |VIVIX UNTUK DIABETES | VIVIX UNTUK PENYAKIT JANTUNG | VIVIX UNTUK AWET MUDA  | VIVIX UNTUK CEGAH PENYAKIT BERBAHAYA | VIVIX UNTUK KURUS | VIVIX UNTUK BUAH PINGGANG | VIVIX UNTUK DARAH TINGGI | VIVIX UNTUK KURUS 




Ramai yang consume VIVIX ni pasti jatuh cinta. Takkan berhenti hanya dengan satu botol dan mesti nak go on dengan next-next botol. Tapi kenapa ye?

Ok first kita kenal-kenal dulu apa itu VIVIX..sebelum kita nak pilih apa-apa produk sekalipun kita mesti ambil tahu dulu semua berkaitan dengan sesuatu produk tu contoh: Apa kandungannya? Bagaimana produk tu boleh bertindak/bekerja dalam tubuh kita? Bagaimana produk tu boleh bantu selesaikan masalah kita dan banyak lagi. 

Supaya kita YAKIN. Bila YAKIN proses kesembuhan juga boleh berjalan dengan lancar malah mampu mempercepatkan kesembuhan sesuatu penyakit. Betul tak? Ok jum kita berkenalan dengan VIVIX

APA ITU VIVIX SHAKLEE?
Vivix ialah sejenis minuman yang diekstrak daripada 4 jenis ramuan semulajadi daripada tumbuhan. 100% berasaskan tumbuhan! Sangat sesuai untuk golongan vegetarian. VIVIX merupakan sumber antioksidan yang sangat tinggi yang memainkan peranan yang sangat penting untuk melindungi dan meningatkan taraf kesihatan iaitu:
“Resveratrol dan polifenol – bahan yang sangat kaya dengan antioksida”



VIVIX mengandungi adunan fitonutrient proprietari yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang unik  dan resveratrol.

VIVIX tidak mengandungi kesemua jenis vitamin A-Z tapi kandungan utama dalam VIVIX ialah antioksidan yang luar biasa yang bantu lindungi  tubuh secara keseluruhan iaitu dari hujung rambut ke hujung kaki, dari luaran tubuh hingga dalaman tubuh iaitu ke peringkat sel. 


VIVIX tidak mengandungi protein, kalsium, Vitamin B dan banyak lagi vitamin yang tidak terkandung dalam Vivix tapi ia membantu melindungi tubuh secara menyeluruh kerana kandungan antioksidan yang sangat tinggi. Atau dengan bahasa mudahnya VIVIX ni bantu tingkatkan atau melindungi fungsi system, organ, hormone dan lain-lain dalam tubuh. Jadi tubuh lebih terjaga daripada pelbagai serangan penyakit. 

Antioksidan sangat penting-- badan yang tinggi radikal bebas iaitu satu bahan/bendasing yang tidak diperlukan oleh badan yang boleh menyebabkan sel cepat dan banyak termusnah dalam badan. Tu yang macam-macam penyakit terjadi.

 Antioksida = protection/perlindungan kepada permulaan nak terjadinya segala penyakit dalam tubuh



APA PERANAN VIVIX UNTUK TUBUH?

Antipenuaan- bahan-bahan yang terkandung dalam VIVIX membantu melambatkan kemusnahan sel badan.
Lindungi sel badan (jaga kesihatan) untuk elak pelbagai penyakit. Kurangkan risiko penyakit penuaan seperti kedut, masalah jantung, strok, diabetes, kanser, alzheimer dan sebagainya. 

Kehidupan kita sekarang banyak terdedah kepada punca radikal bebas seperti sinar uv, pencemaran bahan kimia di udara, laut malah di persekitaran harian kita, pemakanan, tindak balas kimia dalam tubuh dan macam-macam lagi. Contoh paling latest ialah dekat Kuantan ialah gangguan pencemaran bauksit. 

Bauksit- pencemaran yang akan meningkatkan jumlah radikal bebas dalam badan- Bauksit mengandungi aluminium hydroxide yang boleh menyebabkan Alzheimer pada masa akan datang. Kesannya bukan sekarang tapi akan datang, so cegah itu adalah lebih baik.. kan? Antoksidan yang tinggi dalam VIVIX boleh mambantu musnahkan atau meneutralkan radikal bebas tersebut.

Membantu mengecilkan sel kanser payudara. Semakin tinggi kepekatan resveratrol (sumber antioksidan yang paling tinggi) semakin cepat ia membantu mengecilkan sel kanser. Ia juga bertindak menghalang pertumbuhan kanser serviks dan kanser prostat. Jika diamalkan dalam jangka masa lama resveratrol mampu menghentikan perkembangan sel kanser dan akhirnya sel kanser hilang. Tapi semua ini juga bergantung kepada gaya hidup kita, Kalau korang ambik VIVIX untuk hentikan sel kanser tapi dalam masa yang sama korang tak jaga makan dengan memakan makanan tinggi gula, tinggi bahan pewarna, apa pendapat korang? You bagi racun tapi masa yang sama you bagi baja…betul tak? 


Mengecilkan sel kanser kolon- dalam banyak-banyak jenis sel kanser, sel kanser kolon ialah sel yang paling cepat merebak dan sangat aktif. Pengalaman dan pemerhatian  Husna selama 3 tahun berada di wad pesakit kanser (menjaga family) memang pesakit kanser kolon/perut/usus paling kerap dan banyak menjalani proses kimoterapi untuk membunuh sel kanser berbanding jenis-jenis kanser lain. Malah bilangan botol cecair kimoterapi pun lagi banyak dari pesakit kanser jenis lain. 

Kekalkan kecantikan –bantu menghalang kemusnahan kolagen dengan cepat. Ia bukan menghasilkan kolagen tapi ia membantu menghalang kolagen susut dengan cepat jadi seseorang yang ambik ambik VIVIX ni penampilan lebih muda dari usia sebenar. Ni la yang Husna maksudkan kita tak boleh hentikan peningkatan usia tapi kita boleh lambatkan kesan peningkatan usia… - klik sini untuk tahu lebih detail bagaimana VIVIX membantu anda kelihatan 25 tahun lebih muda dari usia sebenar malah bebas pelbagai penyakit kritikal.

Tingkatkan fungsi buah pinggang
Kalau bagi sememangnya mempunyai masalah buah pinggang resveratrol bukan menyembuhkan tetapi melindungi daripada kerosakan sel serta membaikpulih sel-sel buah pinggang yang masih boleh dibaiki dan dipertingkatkan fungsinya. Kebanyakan masalah buah pinggang berlaku kerana sel-sel buah pinggang telah rosak atau mati. Tapi tidak mustahil untuk sembuh. Kita hanya berusaha tapi Dia yang memberi kesembuhan. 

Membantu kesuburan
Membantu melaraskan hormone kesuburan dalam badan- hormone dikeluarkan oleh organ dalam badan jadi kehadiran antioksidan resveratrol akan membantu melindungi organ pengeluaran supaya hormone yang dirembeskan lebih teratur dan sihat. 

Antioksidan yang kuat dapat menguatkan sperm dan jugak meningkatkan kualiti sperm. Untuk isteri VIVIX  bantu melindungi telur dari cepat termusnah serta melindungi sel rahim supaya lebih kuat dan kukuh untuk perlekatan janin. 

Mengawal paras kolestrol & mengelakkan stroke dan darah tinggi
Resveratrol membantu perlindungan sel termasuk sel di sekitar salur darah jadi plak yang terdapat dalam darah tidak akan dapat menampal di saluran darah jadi saluran jantung tidak tersumbat dan paras kolestrol serta darah menjadi lebih normal. 


Diabetes
Antara faktor yang menyebbakan peningkatan gula dalam darah ialah pancreas gagal menyeimbangkan pengahsilan insulin kerana berlaku kemerosotan sel pamkreas kesan daripada penuaan atau radikal bebas. Antioksida resveratrol membantu melindungi sel-sel pamkreas daripada mengalami regenerative (kemerosotan/penuaan).



Menurunkan masalah kegemukan
Resveratrol membantu meningkatkan kadar metabolism badan. 




Majoriti yang consume VIVIX ni biasa panggil TONIK AJAIB. Memang ajaib pun!!

Bagaimana VIVIX bekerja untuk meningkatkan taraf kesihatan seseorang?
Ia bekerja berdasarkan 4 mekanisma utama: berikut ialah 4 aktiviti harian sel dengan 4 fungsi VIVIX bertindak.

1. Kerosakan DNA- melindungi dan membaiki sellular DNA
2.Pengawalan Genetik - memberi impak positif kepada pengawalan genetik
3.Pengeluaran Tenaga Sel  yang kian menurun oleh sel-sel - menggalakkan biogenesis (pembentukan baru mitochondria yang menjana tenaga sel)
4. Penimbunan protein AGE - melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced-glycation End product)



Tip pemakanan VIVIX:
Elakkan makan dengan caffein untuk mengelakkan gangguan penyerapan nutrientoleh tubuh.
Sebaiknya dimakan secara terus tanpa dibancuh bersama-sama air lain supaya kesannya lebih cepat dan terus kedalam sel.
Seeloknya makan semasa perut kosong.

VIVIX UNTUK KANSER | VIVIX UNTUK ALZHEIMER | VIVIX UNTUK STROKE |VIVIX UNTUK DIABETES | VIVIX UNTUK PENYAKIT JANTUNG | VIVIX UNTUK AWET MUDA  | VIVIX UNTUK CEGAH PENYAKIT BERBAHAYA | VIVIX UNTUK KURUS | VIVIX UNTUK BUAH PINGGANG | VIVIX UNTUK DARAH TINGGI | VIVIX UNTUK KURUS 

.Lastly salam sayang Husna Rahman | 011-2557 9903. 

No comments:

Post a Comment