Thursday, 5 November 2015

BAWANG PUTIH UNTUK KEPUTIHAN


 BAWANG PUTIH



Sarat dengan antioksidan dan sifat anti-inflamasi untuk mengurangkan gejala berkaitan penuaan, kesihatan jantung, bahkan meningkatkan sistem kekebalan tubuh dengan menyediakan perlindungan terhadap virus dan bakteri.

Keputihan terjadi apabila berlaku ketidakseimbangan hormone dalam tubuh. Tahap hygiene juga memberi kesan kepada gejala keputihan.  Jika ia dibiarkan berlarutan tanpa pencegahan keadaan akan menjadi lebih teruk seperti:

Jangkitan
Kegatalan
Warna dan bau yang kurang menyenangkan
Pedih dibahagian vagina

Keputihan sebenarnya bukan suatu penyakit tetapi jika keadaan berlarutan tanpa apa-apa tindakan keadaan lebih teruk mungkin terjadi.Keputihan ialah cairan putih yang terbentuk dari sel-sel yang telah mati dan keluar melalui vagina bersama-sama bakteria. Ia tidaklah berbahaya namun berhati-hati anda mengalami  keadaan seperti kegatalan berterusan, bau serta bau yang pelik. Anda harus bertindak sekarang. 
Bagaimana bawang putih mampu bertindak untuk mengatasi masalah keputihan?

Anda boleh makan 1-2 ulas bawang putih setiap hari. Seelok-eloknya dimakan mentah samada dicincang halus atau dikunyah. Anda juga mungkin boleh menambahkan bawang putih dalam masakan. Tetapi kebanyakan khasiat bawang putih telah hilang semasa dimasak. Oleh sebab itu sebaik-baiknya dimakan begitu sahaja sebagai ulam. 

Sanggup ke tak sanggup nak makan bawang putih sebijik by sebijik.. oh tidak!! at least bagi Husna untuk telan bawang putih by sebijik tu taklah kot..Husna masukkan banyak-banyak dalam masakan..tapi khasiatnya tak sama banyak la makan dengan sibijik by sebijik tu sebab bila dan terkana haba kebanyakan khasiat bawang putih telah hilang...jadi yang ada cuma sikit jelah..

Ok takpe..ni ada bawang putih ori dalam bentuk pil..telan ni sebijik macam telan bawang putih..memang la berbau tapi ok la dari kunyak bawah putih mentah-mentah kan..??


Istimewanya tablet garlic complex ni sebab:




Dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif

Tidak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi Allicin aktif tapi Garlic Complex ni diproses secara rapi semata-mata untuk mengekalkan Allicin bawang putih.Dan jugak dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic





Korang tau tak apa fungsi allicin dalam bawang putih?

Garlic Shaklee mengandungi pelbagai Vitamin E yang berfungsi untuk meningkatkan sebatian aktif bawang putih dan keberkesananya didalam tubuh. 


CEGAH SEBELUM MELARAT TAU!!
HANYA RM40.75 UNTUK 60 TABLET DAN RM.68sen UNTUK 1 TABLET
BERBALOI APABILA KEPUTIHAN HILANG, LEBIH SELESA DAN LEBIH BERSIH!!


No comments:

Post a Comment