Friday, 28 August 2015

SOYA PUNCA KANSER.


SOYA antara punca KANSER..??!!
.
YA, bila soya yg anda amal adalah GMO = genetically modified organism..
apa pulak tu..??
.. maksudnya genetik/paten soya yang telah DIUBAH...
Bagaimana genetik soya berubah?
Bila diproses pada kadar suhu yang tinggi
Bila dicampur dengan bahan yang tidak sepatutnya: bahan tambahan perasa dsbgnya..
.
Jadi apa bezanya ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE?? soya jgk kan..??
.
BEZA...SANGAT BERBEZA..
ESP adalah NON GMO = NON genetically modified organism = GENETIK ORGANISMA YG TIDAK DIUBAH - BAGAIMANA..??..Maksud apa tidak mengubah genetik soya tu?
.ia diproses pada kadar suhu yang rendah dan tidak mengubah genetik soya tu...
.ia tidak "dicucuk"
.ia tidak diberi sesuatu untuk cepat membesar. dan yg plg ptg ia membesar ikut genetiknya sendiri atau ikut lumrah alam bila dah matang baru petik/digunakan..
.
JELAS TAK..??
.
 Ke tak faham jugak...?
kalau tak jugak nak mudahkan citer contact je lah Husna...rujuk info-maklumat kat bawah ni
nak wasup, nak msg, nak emel...n apa-apalah 
insyaallah boleh aje
Husna akan reply if only about Shaklee other than that i'm sorry gayisss
TAKKAN dilayan sama sekali.
ok. bye. assalamualaikum.
.
@,@"
p/s: mcm sedap je soya ais kat ats tu..nak p bancuh japp..
.


yOur truly Shaklee Independent Distributor Husna Rahman
Looking for more healthy tips lets explore my page TIP SIHAT or FACEBOOK Husna Rahman  
or personally talk to me via sms/whatsapp 011-2557 9903 or e-mail me at husnasukahijau@gmail.com
Or meet me on instagram @husna.rahman
🚲..🚙..🚄..🚃..🚉..🚅..🚤..🚢
-Because life is a journey. A beautiful journey worth if you have a healthy life-

 

No comments:

Post a Comment