Sunday, 23 August 2015

Selamatkah Vita-Lea with Iron Formula?

Bismillah dan Assalamualaikum
entry kali ni nak citer pasal selamat ke tak selamat telan vitalea ni
kalau bagi yang tak reti telan pil/kapsul tu memang ler xtau selamat ke tak
Husna faham benar bg yang tak tahu/pandai telan-menelan pil ni
jangan dipaksa nanti benda lain plak jadinya..kan??
kalau macam tu memang kena cari ikhtiar lain lah jawabnya
.
ok lah kita teruskan jugak entry kita ni ye..kita shareII ilmu sikit...1st kenal dulu rupa vitalea nih




Vitalea dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks disebut sebagai “Explo-Tab. Merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas didunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. 
.
VITA-LEA WITH IRON FORMULA SEMEMANGNYA MEMPUNYAI 
KADAR PENYERAPAN YANG TERBUKTI TINGGI TAPI ADAKAH IA SELAMAT?
.
Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilanVita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
100% dari sumber semulajadi dan dipercayai selamat setelah 100 tahun kewujudannya.
Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang dimana tTablet vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi – SPIRULINA.
Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah- tanpa bahan kimia.





*******
YOur truly Shaklee Independent Distributor Husna Rahman
Looking for more healthy tips lets explore my page TIP SIHAT or FACEBOOK Husna Rahman  
or personally talk to me via sms/whatsapp 011-2557 9903 or e-mail me at husnasukahijau@gmail.com
Or meet me on instagram @husna.rahman
🚲..🚙..🚄..🚃..🚉..🚅..🚤..🚢
-Because life is a journey. A beautiful journey worth if you have a healthy life-

No comments:

Post a Comment