Monday, 6 July 2015

Sembuhkan Resdung Sekarang!!!






Sejak kecik dah sebati dengan resdung- 

Yes sangat seksa bila dah gatal seluruh muka. tak usah cakap bab jerawat lagi...penuh!!..nak kena makan berpantang2 lg kalah org pantang bersalin.

Seafood 
Daging
makanan paling terlarang bagi aku

.😪😪😪.
tp banyak hari aku 
apa nak buat redha jela...xnak sakit-seksa kan..??apa lagi aku mampu buat tahan je
tak mati pun xmakan
.

tp kadang-kadang sekali-sekala
kalau tak tahan terliur makan jugak..hentam ajerr


.

Apa itu resdung? apa itu seduan? 
.
Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.
.
Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan. 
.
Percayakah anda resdung adalah penyakit yang berpunca dari parasit demodex atau apa yang dipanggil sebagai ulat resdung. Terdapat kira-kira 44 jenis resdung! 



Masalah resdung berpunca dari alahan terhadap habuk,debu, pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Penyakit resdung boleh membawa MAUT!!!


.
p/s: Husna xpernah skip vitamin C. selain untuk alahan resdung Vitamin C juga untuk kulit. untuk adik tersyg Irfan Syakir pun Husna paksa dy telan Vita C Plus..xde lg bersin, gatal dalam kerongkong sampai xbleh tido- setiap malam..
.
APA PENYELESAINNYA??



TESTIMONI
..

..


..



..


..


...
..
.

YOur truly Shaklee Independent Distributor Husna Rahman


Looking for more healthy tips lets explore my page TIP SIHAT or FACEBOOK Husna Rahman  
or personally talk to me via sms/whatsapp 011-2557 9903 or e-mail me at husnasukahijau@gmail.com
Or meet me on instagram @husna.rahman
🚲..🚙..🚄..🚃..🚉..🚅..🚤..🚢
-Because life is a journey. A beautiful journey worth if you have a healthy life-



No comments:

Post a Comment