Sunday, 5 April 2015

Kenapa aku "ber"Shaklee?

Keramat 5Mac2015 bersatunya ♛Husna Rahman♛ bersama-sama SHAKLEE mencari dana hidup menempah bekal dari dunia menuju akhirat.

Matlamat dan intipati Husna Rahman di lorongan SHAKLEE bersama LEGASI TERINDAH

♛Misi mencari redha Allah

❤ Alhamdulillah bersama group LEGASI TERINDAH ku temui titik temu denganNya setiap malam melalui tahajjudku - Janji temu yang amat kuimpikan sepanjang hidupku, bertemuNya didalam sujud, nikmat yang tak dapat kurungkaikan dengan ekspresi kata dan gerak tubuh, ku temui bahagia dalam diri, yang sekian lama ku tuntut kekuatan - TAHAJJUD

❤ Alhamdulillah terisi pagiku dengan panggilan sujud syukur si DHUHA - Terasa tenang aura positif menyelinap setiap buluh darahku untuk ku jalani hari-hari dalam rasa syukur dan rindu akanNya

❤ Alhamdulillah terbasah lidahku, ringan hatiku mengalunkan surat suci dari Ilahi, zikir dan selawat -isyarat tanda kebenaran dalam bait-bait senaskah alquran alunan zikir dan selawat. Masyallah indah saat kurasa datangnya halawatul iman tika bertandang.

❤Alhamdulillah terjaga kemas terpaut erat antara kau dan aku- sebagai hamba-hamba yang mengabdikan diri dilorong islam - kerana hamlumminallah menuntut erat serta terjaganya hablumminannas

❤Ye..belum sempurna pengabdianku padaNya namun baki-baki saat yang terdetik akan ku sempurnakan dengan izinMu cuma - maka kurniakan aku kekuatan untuk aku terus mencariMu, tunjukkanlah aku sebaik-baik jalan untuk aku menempah syurgaMu bersama teman-teman soleh & solehahku Insyallah

❤KuterpaksamenjadibeginiuntukakumenempahtempatdisyurgaallahuntukbertemukekasihMUHAMMADSAW❤ keranakebaikanituperludipaksasebelumiamenjadisaturutin#rite#


♛Misi menjalani hidup dihamparan bumi Allah -yang menuntut sebuah usaha + doa + tawakkal sebelum menempah kejayaan dan kesenangan

♛Misi mencari bekalan pahala -Kuhulurkan tanganku untuk aku bantu saudara-saudaraku- kerana kamu juga sebahagian aku, aku juga sebahagian kamu.

♛Misi mencari ilmu- Allah kurniakan ukhwah untuk kita saling belajar satu sama lain, dengan itu kita ditakdirkan untuk bertemu sebagai  adik-beradik,
sahabat dan saudara untuk kita saling kenal dan saling memperingati mempelajari kekuasaanNya keindahanNya.

Alhamdulillah ini yang telah kutemui di lorongan sementara ini. Jadikan ia kantung pahala bagiku!

♛Ini medan dakwah sempoiku.♛ 
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR 1185474, HUSNA RAHMAN (O11-2557 9903)





Assalamualaikum..hye..
jum berkenalan berkongsi motivasi serta kekuatan dalam menuju redhaNya. Khas untuk pelawat VIP kotakconteng.blogspot.com ku. lets together choose the best for our life.  Lastly jum intai sebelah apa yang boleh menyihatkan kita untuk menjalani hidup sebagai hambaNya.Mempersembahkan pengabdian berkualiti.

♛akusikompleksihambaDia♛


No comments:

Post a Comment